Political Analysis of Boris Johnson’s Communicative Personality as a New Format Policy for the UK
https://doi.org/10.21453/2311-3065-2020-8-2-126-134
Abstract
About the Authors
D. K. GrigoryanRussian Federation
A. A. Kritskaya
Russian Federation
D. E. Arapetyan
Russian Federation
G. V. Verenich
Russian Federation
References
1. Галганов А.М. (2017). Брексит Великобритании и его экономические последствия // Институциональные преобразования региональных экономических систем. Ставрополь.
2. Зырянова К.И. Политическое противостояние России и Великобритании по «делу Скрипалей» в дискурсе глав внешнеполитических ведомств С.В. Лаврова и Б. Джонсона // Инновационные технологии и подходы в межкультурной коммуникации, лингвистике и лингводи-дактике, г. Барнаул, 2018 г., С. 154-158;
3. Явнова И.И. (2014). Маргарет Тэтчер - «железная леди» Великобритании» // Приоритетные научные направления: от теории к практике. Новосибирск. С. 18-22.
4. Crines A. (2013). Why did Boris Johnson win the mayoral election in 2012? // Research in the field of public policy and management. №3(9). P. 1-7.
5. Edwards G., Isaby J. (2008). Boris Vasilievich Ken: how Boris Johnson won London. London: Politico's.
6. Gimson A. (2012). Boris: the rise of Boris Johnson (2nd ed.). Simon & Schuster.
7. Hill D. (2016). Zak vs Sadik: the struggle for the post of mayor of London. Not specified: Double Q.
8. Hosken A. (2008). Ken: the UPS and downs of Ken Livingstone. Arcadia Books.
9. Johnson S. (2009). Stanley, I Suppose. London Is The Fourth Estate.
10. Parnell S. (2011). Just Boris: Boris Johnson: the irresistible rise of political celebrity. London: Aurum Press Ltd.
11. Vasudevan A. (2008). The Thinking Man’s Idiot: The Wit and Wisdom of Boris Johnson. New Holland Publishers (UK).
Review
For citations:
Grigoryan D.K., Kritskaya A.A., Arapetyan D.E., Verenich G.V. Political Analysis of Boris Johnson’s Communicative Personality as a New Format Policy for the UK. Communicology. 2020;8(2):126-134. (In Russ.) https://doi.org/10.21453/2311-3065-2020-8-2-126-134