Information and Image Policy of the Country in Cultural Paradigm
https://doi.org/10.21453/2311-3065-2020-8-1-180-187
Abstract
References
1. Браун Л. (1996). Имидж - путь к успеху. СПб. Бурстин Д.С. (1962). Образ, или что случилось с американской мечтой. Н.Й.: Атенеум.
2. Гуревич П.С. (1991). Приключения имиджа: Технологии телевизионного образа и парадоксы его восприятия. Москва.
3. Котлер Ф. (1990). Основы маркетинга. Москва.Маркелов К.В. (2005). Информационная политика и общественный идеал. Москва.
4. Панкрухин А.П. (2002). Маркетинг территорий. Москва.
5. Попов В.Д., ред. (2003) Информационная политика: Учебник / Под общ. ред. В.Д. Попова. Москва.
6. Попов В.Д., Федоров Е.С. (2004). Коммуникативные коды имиджа власти. Москва.
7. Феофанов О.А. (2004). Реклама. Новые технологии в России: Психология рекламы. Формирование имиджа. Политическая реклама. СПб.
8. Шарков Ф.И. (2006). Имидж фирмы: технологии управления. М.: Академический проект.
9. Anholt S. (2003). Brand new justice: the upside of global branding. Butterworth-Heinemann, Oxford.
10. Anholt S., Hildreth J. (2004). Brand America: the mother of all brands. London: Cyan Books.
11. Sullivan A.D. (1961). On the way to the philosophy of images of public relations. In: Information, influence and communication: a reader in public relations / Ed. Lerbinger O., Sullivan A. NY
Review
For citations:
Simonov P.Y. Information and Image Policy of the Country in Cultural Paradigm. Communicology. 2020;8(1):180-187. (In Russ.) https://doi.org/10.21453/2311-3065-2020-8-1-180-187